24 jan. 2008

Final

11 kommentarer:

Jag och mej själv sa...

oh vilken hoppfull bild Idag regnar det och blåser storm så lite stilla vårblommor får mej att längta till en vacker vårdag

Middle Ditch sa...

Bigga , thank you for your comment on my other blog. We have E-mail problems at the moment. As soon as I can I shall reply.

ANNA-LYS sa...

Hello Bigga,
You already got those flowers in Linköping??? Down here we can barely see the little green spout down under the leaves from last autumn.

Have a Lovely Sunny Day!!!

♫ ♫ ♫

bigga sa...

Faktiskt men jag hoppas att de kommer. Om jag inte missminner mig har jag skrivit vintergäck någonstans men inte krokus.
bigga

bigga sa...

Glömde inte skulle vara "Faktiskt inte".

MuseArt sa...

Tack för din medverkan
på MuseArt!!!

bigga sa...

Det gjorde jag med glädje fastän mina kunskaper är otillräckliga. :)

Monique sa...

How are you Bigga, I have not seen you for a while.

ANNA-LYS sa...

Happy Valentines Day
Dear Bigga ;-)

Monique sa...

Bigga, I was so happy to see your reply and knowing that you are well ... :-D

ANNA-LYS sa...

Nu närmar sig våra födelsedagar med stormfart :-D

Trevlig Helg,

AnnA